Pierwszy Wpis

23/09/2017

Cześć. Jako, że to mój pierwszy wpis napiszę coś o sobie. Oczywiście nie będę tutaj pisał mojego życiorysu, daty urodzin, ale powiem za to ile mam lat, jak się nazywam. Dlaczego zacząłem pisać tego bloga, czym się interesuję, co lubię robić w wolnym czasie itd.

No więc od samego początku - nazywam się Dominik i mam 16 lat. Bardzo lubię pisać, dlatego postanowiłem pisać tegoż bloga. Myślę, że wy, jako moi czytelnicy będziecie czytać to co ja dla was piszę, a ja będę pisać, byście wy mieli co czytać.

Jako, że czytać zacząłem od niedawna będę na tym blogu co jakiś czas będę pisał dla was recenzję różnych książek. Oczywiście nie będę wam spoilerować, ale coś o tych książkach napiszę.

W wolnym czasie lubię robić wiele rzeczy. Gram w piłkę nożną, czytam książki, wychodzę ze znajomymi i piszę tego bloga. Oprócz tego piszę przeróżne historie, które czasami przyjdą mi do głowy. Naprawdę jest ich sporo, ale z czasem kończy mi się zapał i historię, którą pisałem odstawiam na bok. Myślę, że wszystkie wymyślone historie będę udostępniał wam, byście ocenili i powiedzieli co sądzicię o moim pisaniu takich historii.

Ode mnie to na tyle. Chciałbym napisać więcej, lecz naprawdę nie wiem czy jest nad czym się rozpisywać, gdyż chciałbym abyście mnie trochę poznali, ale nie chciałbym, byście wiedzieli o mnie wszystko. Dokładniej miejsce zamieszkania, data urodzin, miejsce urodzin. Takich informacji nie będę podawał, gdyż chcę pozostać trochę anonimowy. Chociaż znajdzie się ktoś, kto będzie chciał mnie poznać osobiście. Istnieje taka szansa, lecz jest bardzo odległa. Trochę się rozpisałem na koniec, ale muszę się pożegnać w tym wpisie.

Trzymajcie się, cześć!

Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started